Ronde 2: Bij Digitale Transformatie denken we snel aan techniek, tijd om de menselijke bril op te zetten en het vanuit een ander perspectief te benaderen. Hoe zorg je er voor dat techniek ook gebruikt wordt door mensen en wat doen wij dan over 40 jaar nog?

Digitale Transformatie en Automatisering binnen Digital Marketing (NL)

In mijn masterclass ga ik in op de impact van Digitale Transformatie op bedrijven. Dat doe ik door de volgende punten aan te stippen:
  • - De digitale revolutie in de afgelopen veertig jaar. Over het ontstaan, het nut en de noodzaak
  • - De impact van digitale transformatie op een organisatie
  • - Digitale Transformatie vanuit Digital Marketing perspectief
  • - De toekomst van digitale transformatie en de rol die marketeers daarin hebben
Martijn Baart:
"Ik vertel mijn verhaal aan de hand van de ervaring die ik de afgelopen jaren heb kunnen opdoen door te werken voor mooie klanten, waarbij ik deze trajecten van dichtbij heb mogen meemaken. Waarbij ik niet alleen het theoretische zal aanstippen, maar vooral zal kijken naar wat ik heb geleerd van deze trajecten, hoe het technische aspect uiteindelijk altijd afhangt van de menselijke kant en de adoptie er van door gebruikers."
HBO-ICT Job & Student Event 2021
Beatrixgebouw Jaarbeurs Utrecht

Jaarbeursplein 6
3521 AL Utrecht

T: 020-626 1782
E: info@hbo-i.nl

Routebeschrijving »
Contact »