“
In de doorgaans ‘harde’ IT-wereld is Cegeka een unieke ‘blend’ van zakelijke nuchterheid en warme betrokkenheid. We gaan voor harde resultaten, maar we doen dat op een menselijke manier. Bij Cegeka zijn ‘soft’ skills zoals empathie, luistervaardigheid en flexibiliteit even belangrijk als ‘harde’ kennis en expertise.
”
Cegeka Nederland B.V.
Over Cegeka
Cegeka is al sinds de oprichting in 1992 een IT-bedrijf dat méér wil betekenen. Voor onze klanten, voor de wereld om ons heen én voor onze medewerkers. Ons motto luidt dan ook: Aspire to more. We bieden onze klanten een breed scala aan IT-oplossingen op het gebied van infrastructuur, digital workplace, software, cloud, data en security. Een klantgerichte benadering zit in ons DNA: we willen niet voor, maar mét onze klanten werken. Als IT-leverancier en als trusted partner. Op die manier bouwen we hechte, duurzame relaties op, waarin we elkaar altijd verder helpen.
Aspire to more!
We groeien omdat de mensen die bij ons werken groeien. Omdat ze zelf ook méér uit hun carrière willen halen. Altijd beter willen worden in wat ze doen. Op die manier zijn we geworden wat we nu zijn: een familiebedrijf dat meespeelt in de top van de IT-wereld.
Grow with us?
Heb je interesse in een (afstudeer)stage of ben je op zoek naar je eerste baan? Neem dan contact op met Micha Visser door te mailen naar: Micha.visser@cegeka.com of te bellen naar 0613755379.
Vacatures
Aankomend Cloud Data Engineer - Utrecht
Ben je een ervaren BI, .NET, Java of Python ontwikkelaar en wil je je verdiepen in de diverse Azure Cloud Data Services? Wil je graag een Cloud Data Engineer worden én heb je een passie voor Data? Dan bieden wij jou bij ons onderdeel Cegeka Data Solutions een programma aan waarin onze ervaren Cloud Data Architecten jou begeleiden in een uitgestippeld trainingsprogramma zodat jij de volgende Cloud Data Engineer wordt. Je zal middels training, opleiding en coaching worden ondergedompeld in de wereld van Microsoft Azure Cloud, Databricks, Data Factory, Data Lake en Azure DevOps.
Lees verder >>>>
Meewerkend voorman servicedesk - Zoetermeer
Ben jij al enige tijd aan het werk op een servicedesk, geef jij al veelvuldig ondersteuning aan je collega’s en heb jij het gevoel dat je klaar bent voor de volgende stap, dan heb ik de functie voor jou! Voor Cegeka Digital Workplace zijn we op zoek naar een meewerkend voorman voor op de servicedesk. Naast de dagelijkse gang van zaken zoals het coördineren van de call load en je collega’s waar nodig coachen met betrekking tot het efficiënter en beter oplossen van tickets, zal je uiteraard ook nog bezig blijven met het oplossen van incidenten. Het belangrijkste is dat jij ervoor zorgt dat de effectiviteit van jouw team op een hoog niveau blijft en dat de klant tevreden is. Jij bent het aanspreekpunt voor de klant, wanneer er onduidelijkheden zijn over de werkzaamheden en de processen die door de servicedesk worden uitgevoerd. Daarnaast zal je veel samen werken met andere meewerkend voormannen binnen Cegeka om van elkaar te kunnen leren en te kunnen helpen waar nodig.
Lees verder >>>>
Onsite supportmedewerker - Eindhoven
Als Onsite support medewerker bij Cegeka Digital Workplace (voorheen Call2) ben jij de held van het onderzoeken en oplossen van problemen bij gebruikers op locatie van één van onze (internationale) klanten. Problemen van gebruikers los je op, maar je probeert daarbij ook altijd een vertaalslag te maken naar de meest bruikbare oplossing voor de eindgebruiker. Jij verdiept je altijd in de eindgebruiker en probeert hem/haar zo goed mogelijk te helpen door mee te denken. Met veel plezier zet jij je in om werkplekken gebruiksklaar te maken, software te installeren, autorisaties te regelen en periodiek onderhoud aan IT-systemen uit te voeren. Daarnaast neem je graag deel aan projecten en ben je altijd bezig om jouw deskundigheid naar een hoger niveau te tillen. Als verlengstuk van de Servicedesk ben je een belangrijke schakel in de keten! Je start bij Cegeka wordt geïntroduceerd met een leuke en leerzame onboardingsweek. Gedurende de rest van je loopbaan ben je zelf volop bezig met het behalen van certificaten en zorg je ervoor dat de IT-infrastructuur bij onze nationale en internationale klanten iedere dag een beetje beter wordt. Je krijgt energie van een gebruiker die, door jouw hulp, verder is gekomen. Is het probleem te groot? Dan weet jij binnen no time binnen de organisatie de juiste schakel te vinden. Enige ervaring binnen de IT is een vereiste. We leren je graag de fijne kneepjes van het vak, zodat jij als een ware Onsite support held iedere gebruiker verder kan helpen en ook jezelf door ontwikkelt.
Lees verder >>>>
Skilled Servicedeskmedewerker - Zoetermeer
Als skilled servicedesk medewerker bij Cegeka Digital Workplace (voorheen Call2) werk je voor de grootste organisaties van Nederland met complexe IT-landschappen en de grootste netwerken. Vanuit de eerste- of tweedelijns servicedesk bedenk jij oplossingen om IT-verstoringen te verhelpen. Maar alle ballen in de lucht houden in een hectische omgeving door snel te kunnen schakelen, daar ligt de échte uitdaging!
- Jij weet de juiste prioriteiten te stellen en vindt het leuk om voor meerdere klanten tegelijkertijd te werken in verschillende (digitale) omgevingen.
- Je krijgt de mogelijkheid om de IT-servicedesk gezamenlijk naar een hoger niveau te tillen.
Lees verder >>>>